شرایط رفت و آمد دریایی در خلیج فارس مساعد است

رییس اداره هواشناسی قشم اعلام کرد: شرایط رفت و آمد دریایی در خلیج فارس امروز (چهارشنبه بیست و سوم آذر ۱۴۰۱) در محدوده سواحل استان هرمزگان مساعد پیش بینی می شود.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا، محمد کاملی دیرستانی با توصیف پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان هرمزگان و جزیره قشم افزود: در روز جاری در بیشتر نقاط استان هرمزگان شرایط جوی پایداری حاکم خواهد بود.

وی ادامه داد: آسمان استان صاف تا کمی ابری و در جزایر خلیج فارس با توجه به افزایش ابر، احتمال بارش خفیف باران دور از انتظار نخواهد بود.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم توضیح داد: ضمن ماندگاری هوای سرد در شمال استان، نوسانات دمایی تغییر یک تا سه درجه خواهد داشت.

کاملی دیرستانی بیشینه کمینه دما و بیشینه رطوبت را در ایستگاه هواشناسی (فرودگاه قشم) ۱۲.۷ درجه و ۶۹ درصد و شهر قشم را ۱۹ و ۶۱ درصد اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، استان هرمزگان با دارا بودن بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز دریایی از سواحل شرق استان (جاسک) در دریای عمان تا سواحل نیلگون خلیج فارس در شرق استان (پارسیان) و برخورداری از جزایر ۱۴ گانه خلیج فارس، یکی از مهم ترین و راهبردی ترین استان های ایران است که از جاذبه های منحصر به فردی چون جنگل های بی همتای حرا و مرغوب ترین مروارید جهان و ده ها اثر تاریخی و طبیعی برخوردار است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.