نجات جان ملوانان با تلاش نیروی امدادی بندر اروندکنار و چوئبده

با اقدام به موقع و امدادرسانی نیروی امداد و نجات بندر اروندکنار و چوئبده شناور حادثه دیده حامل بار بدون تلفات به مقصد رسید.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: با تلاش و اقدام به موقع نیروی امداد و نجات دو اداره بندر و دریانوردی اروندکنار و چوئبده، شناور حادثه دیده حامل ۲۰۰ تن بار ملوانی همراه با ۶ خدمه ، بدون تلفات جانی و مالی در اسکله بندر اروندکنار پهلو دهی شد‌.

مالکی زاده افزود: این شناور که از بندر شارجه به مقصد بندر اروندکنار در حال حرکت بود، در ۱۵ مایلی بندر اروندکنار علاوه بر شکستن سکان آن  دچار آبگرفتگی شد و با یاری رسانی نیروی امداد و نجات بندر اروندکنار و بندر چوئبده  با بهره گیری از دو فروند کشتی ناجی ۱۷ و یدک کش، این شناور به سمت اسکله بندر اروندکنار هدایت و در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به مقصد رسید.

وی با بیان اینکه نیروی واحد های مرتبط از جمله آتش نشانی، واحد HSE، نیروی شرکت تخلیه و بارگیری، تاسیسات و تعاونی لنج داران بندر اروندکنار قبل از رسیدن شناور حادثه دیده در اسکله مورد نظر مستقر بودند گفت: پس از انجام عملیات موفق پهلو دهی ، بلافاصله اقدامات لازم برای تخلیه و جابجایی بار این شناور صورت گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.