پایان احداث پایانه مسافربری بوشهر به قطر در بخش دریایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: زیرساخت احداث پایانه مسافربری بوشهر به قطر در بخش دریایی پایان یافته و در بخش سالن پایانه نیز پروژه تعمیرات اساسی در روز های پایانی خود قرار دارد.

 

به گزارش سی نیوز به نقل از تین نیوز، محمد شکیبی نسب در نشست کارگروه هماهنگی دستگاه های مرتبط با حمل کالا و مسافر از بنادر استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال قطر دستگاه های مربوط به این حوزه باید فعالیت های مرتبط با حوزه کاری خود را در کمترین زمان ممکن اجرایی کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در این بین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز با محوریت حمل مسافر از مبدا بندر بوشهر و حمل کالا از مبدا بندر دیر به مقصد بنادر کشور تمام تلاش خود را با نگاه بلندمدت بکار گرفته است.

شکیبی نسب ادامه داد: از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز انتظار می رود در راستای تسهیل گری در فعالیت های بخش خصوصی برای سامانه جانا اقدامات لازم را اجرایی کند.

وی بیان کرد: در موضوع ترانزیت نیز هماهنگی های لازم انجام شده تا روند صعودی ترانزیت از استان بوشهر به کشور قطر همچنان تداوم یابد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: در بخش حمل مسافر به کشور قطر نیز در بحث زیرساخت احداث پایانه مسافربری بوشهر در بخش دریایی پایان یافته و در بخش سالن پایانه نیز پروژه تعمیرات اساسی در روز های پایانی خود قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.