هیچ گونه بلیت فروشی در ایام اربعین از ترمینال سلام فرودگاه نداریم

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: از ۱۲ شهریور همه پروازهای زیارتی به ترمینال سلام این فرودگاه منتقل شده و در ایام پروازهای اربعین به هیچ عنوان فروش بلیت از فرودگاه نخواهیم داشت.

سعید چلندری  درباره فروش بلیت پروازهای اربعین در فرودگاه امام خمینی گفت: سیاستی که برای ایام سفرهای اربعین امسال اتخاذ شده این است که به هیچ عنوان فروش بلیت در فرودگاه امام خمینی نداریم.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند هوایی به عتبات در ایام اربعین مشرف شوند می‌بایست از وب سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی بلیت خریداری کنند و حتی یک قطعه بلیت هم در فرودگاه حضرت امام به فروش نمی‌رسد.

سرپرست فرودگاه امام خمینی ادامه داد: مسافران در ایام اربعین پرینت بلیت خود را همراه بیاورند و از پذیرش بدرقه کنندگان، استقبال کنندگان و همراه زائران در فرودگاه امام خمینی معذوریم. از ورود غیرمسافر به ترمینال سلام فرودگاه امام ممانعت خواهد شد.

چلندری یادآور شد: از ترمینال یک فرودگاه امام خمینی پرواز به عتبات نداریم و از ۱۲ شهریور امسال به بعد همه پروازهای زیارتی شامل عتبات (نجف و بغداد)، حج (جده و مدینه) و دمشق از ترمینال سلام انجام خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.