۲ هفته پس از دستور رستم قاسمی؛ خبری از بازدید رسانه‌ها از پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیست

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی 26 تیرماه امسال در آستانه یکسالگی حضور در ساختمان وزارت راه و شهرسازی دستور بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های نهضت ملی مسکن را صادر کرد. وی در توئیتی نوشت:‌

به مدیر روابط عمومی وزارتخانه دستور دادم امکان بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای اصحاب رسانه را در تمام کشور مهیا کند. شما خبرنگاران، سفیران اطلاع‌رسانی از پیشرفت بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ کشور هستید برای راستی‌آزماییِ عملکرد مدیرانم هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وزیر راه و شهرسازی پیش‌ از این در 17 تیرماه در توئیتی به شرح زیر از عملکرد برخی رسانه‌ها در خصوص پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقاد کرده بود؛

« تعداد واحدهای در حال ساخت نهضت ملی مسکن به 1500000 نزدیک می‌شود و امپراطوری رسانه‌های ضد دولت سیزدهم اجازه دیده شدن اخبار پیشرفت طرح را نمی‌دهند، آنها که دشمنند. اما تعجبم از رسانه‌های داخلی و‌ خبرنگارانی است که بدون تحقیق اخبار آنها را پوشش می‌دهند و مردم را ناامید می‌کنند.»

به گزارش تسنیم، انتظار می‌رفت روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در اسرع وقت دستور وزیر راه و شهرسازی را اجرا کند اما طی 15 روز اخیر برنامه خبری برای بازدید خبرنگاران از پروژه‌های در دست ساخت نهضت ملی مسکن اجرایی نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.