نوسازی شناورها و ساماندهی سفرهای دریایی‌ اولویت‌ سازمان بنادر

به گزارش سی نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مجید علی‌نازی‌ اظهار داشت: امیدواریم شاهد استفاده حداکثری از ظرفیت دریایی، صنایع دریایی و دریانوردی کشور باشیم و در این راستا، نیازمند شناسایی بازارهای هدف و بازاریابی مناسب هستیم.

وی ادامه داد: شرکت‌های مختلف‌ در حوزه صنایع دریایی و دریانوردی، فعالیت می‌کنند و ممکن است حمایت‌های لازم از برخی شرکت های دانش بنیان وجود نداشته باشد، بنابراین باید به گونه‌ای عمل کرد که حمایت و پشتیبانی مناسب از شرکت‌های مذکور در دستورکار قرار گیرد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه رویکرد سازمان بنادر، حمایت از تولید داخل و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه دریایی است، عنوان کرد: سازمان بنادر در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ که از سوی مقام معظم رهبری تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام‌گذاری شده است، حرکت می‌کند.

علی‌نازی افزود: سازمان بنادر همواره حمایت های مادی و معنوی از شرکت های دانش بنیان را مدنظر قرار داده است؛ به طور مثال در راستای حمایت مالی از طریق وجوه اداره شده، تسهیلات ویژه ای در حوزه ساخت صنایع دریایی تدارک دیده شده و حمایت خاص از شرکت های دانش بنیان، دنبال می‌شود.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه سازمان بنادر در حوزه نوسازی ناوگان به صورت مدون برنامه ریزی کرده است، اظهار داشت: سیاست و رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۱۴۰۱، نوسازی و ساماندهی سفرهای دریایی ایمن و راحت است و دستیابی به این هدف، جزو اولویت های اصلی به شمار می رود و تسهیلات مورد نیاز هم از سوی سازمان بنادر، در نظر گرفته شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.