آقای فرماندار لطفا یک روز مسافر قطار محلی ورامین ‌باشید

به گزارش سی نیوز، نگارنده این مطلب یکی از مسافران همیشگی و ثابت قطار حومه‌ای یا محلی تهران -ورامین است، شهری که بیش از ۱۲ سال پیش قول راه‌اندازی مترو و اتصال آن به مترو پایتخت به مردم آن داده شده بود، مردم دیار ۱۵ خردا‌د، اما شوربختانه نه تنها این وعده دیر پای رنگ واقعیت به خود نگرفت، بلکه برقراری و استقرار منظم و سرویس‌دهی بدون دغدغه قطار محلی نیز اکنون به یک آرزو تبدیل شده است.

شاهد این آرمان و آرزوی مسافران هر روزه به پایتخت برای سفری بدون دغدغه سوار شدن و طی طریق کردن،کمبود شدید واگن‌های مسافر، مشکل سیستم گرمایش و سرمایش واگن‌ها و تاخیرهای متعدد این مسیر مسافربری ریلی است.

آقای فرماندار، شما نماینده اول دولتی در شهرستان ورامین هستید که خود را داعیه دار خدمت به محرومان و کم برخورداران جامعه می‌داند اما مردم این شهر برای جابه‌جایی تا تهران مشکلاتی دارند.

آقای فرماندار، شما فرماندار شهری هستید که حضور پررنگ و تاثیر‌گذار مردمش‌ در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی زبانزد همگان است، اما با همه این افتخارات، متاسفانه آن طور که شایسته مردم این دیار بوده پاسخ به حق و سزاواری در مسیر خدمت رسانی دولتمردان مختلف دریافت نکرده‌اند.

آقای فرماندار، قصد نگارنده این کوتاه سخن، تنها روایتی از سختی و مشقت روزانه مردان و زنانی است که هر روز برای امرار معاش و تحصیل راهی تهران می‌شوند تا در اوضاع نابسامان اقتصادی، لقمه نانی حلال بر سر سفره خانواده خود بیاورند؛ اما دیر زمانی است که باید علاوه بر این دغدغه معاش، دلهره و اضطراب حمل و نقل و راحت طی طریق کردن در قطار حومه ای را با خود همراه کنند.

آقای فرماندار، لطفا یک روز به احترام مسافران کثیر مسیر ریلی تهران-ورامین همسفر ما شوید تا ببینید که چطور خواهران و برادران شما در سرما و گرما برای سوار شدن به قطار از شانه یکدیگر بالا رفته و گوی سبقت می ربایند.

لطفا یک روز عصر و در ساعات پایان روز به ایستگاه راه‌آهن تهران تشریف بیاورید و ببینید که چطور مردم و مسافران  ورامینی برای سوار شدن به قطار مسابقه دوی استقامت دارند و در این بین حتی شخصیت افراد هم آسیب می‌بیند در حالی که مسافران دیگر شهرهای استان تهران در کمال آرامش و طیب خاطر سوار بر قطار محلی خود می شوند.

آقای فرماندار،در خاتمه بار دیگر از شما استدعا دارم که ساماندهی حمل و نقل ریلی شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک را یک بار برای همیشه تعیین تکلیف کرده و صادقانه با مردم این دیار در این خصوص صحبت کنید و با عزمی جزم و فقط برای رضایت خداوند مهربان، این وضعیت نابسامان و اسفبار را سامان دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.