پایانه مسافری بوشهر – قطر تا مرداد ماه امسال راه‌اندازی می‌شود + فیلم

به گزارش سی نیوز، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر – قطر گفت: در این راستا بخش دریایی پایانه مسافری بوشهر – قطر تا مرداد ماه امسال راه‌اندازی می‌شود.

محمد شکیبی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به افزایش مراوده‌ها و تعامل با کشور قطر اظهار داشت: آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال قطر فرصت مهمی در عرصه اقتصادی، گردشگری و تجاری برای ایران فراهم آورده که موقعیت استان بوشهر در این بخش استثنائی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه بنادر استان با بنادر قطر دارای مسافت کوتاهی از طریق آبراهه خلیج‌فارس است گفت: بندر دیر با قطر فاصله 120 مایل دریایی دارد که تجهیز ای بندر به امکانات زیرساختی در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به جابجایی مسافر از بنادر استان بوشهر به قطر تصریح کرد: پایانه مسافری بندر بوشهر در راستای راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر – قطر در دستور کار قرار گرفته است.

شکیبی‌نسب افزود: بخش دریایی پایانه مسافری بوشهر تا مرداد ماه امسال راه‌اندازی می‌شود و بهسازی و آماده‌سازی سالن پایانه مسافری بندر بوشهر هم برای انتقال گردشگران به قطر در دیدن مسابقات فوتبال جام جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تردد کشتی‌های مسافری کروز برای انتقال مسافر از بوشهر به قطر را مورد تأکید قرار داد و گفت: در بندر دیر هم در بخش تجاری طرح‌های مهم زیرساختی اجرا شده که 4 پست اسکله در این بندر دیر در اولویت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: آماده‌سازی محوطه 3 هکتار در بندر دیر توسط بخش خصوصی مورد توجه قرار دارد و تا 2 ماه آینده به اتمام می‌رسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: عمق آب در بندر دیر برای تردد کشتی مناسب دانست و افزود: پایانه مسافری در بندر دیر آماده می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.