خطوط هوایی انگلیس صدها پرواز خود را لغو کرد

به گزارش سی نیوز، شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز صدها پرواز خود را در مسیرهای پرطرفدار و شلوغ که قرار بود در فصل تابستان انجام شود به علت کمبود نیرو و ادامه محدودیت‌های کرونایی لغو کرده است که این امر بر مشکلات روزافزون این ایرلاین افزوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشنال نیوز، شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز صدها پرواز خود را در مسیرهای پرطرفدار و شلوغ که قرار بود در فصل تابستان انجام شود به علت کمبود نیرو و ادامه محدودیت‌های کرونایی لغو کرده است که این امر بر مشکلات روزافزون این ایرلاین افزوده است.

هزاران مسافر تحت تأثیر تصمیم این شرکت هواپیمایی مبنی بر کاهش شدید پروازها از ماه مه تا اوت قرار خواهند گرفت که به این ترتیب سفر به برخی از محبوب ترین مسیرها در تعطیلات تابستانی به نصف کاهش خواهد یافت.

برخی از پروازها به ایالات متحده و خاور دور در طول دوره شلوغ سفرهای هوایی نیز انجام نخواهند شد. بریتیش ایرویز امیدوار است پروازهای لغو شده را در ماه سپتامبر بازگرداند.

میامی یکی از محبوب ترین مقاصد در تعطیلات تابستانی برای خانواده های بریتانیایی است که به دنبال مکانی آفتابی با فرهنگی غنی هستند.

قرار است پروازها از فرودگاه هیترو در غرب لندن به شهر فلوریدا از 4 ژوئن تا حداقل 7 سپتامبر از دو پرواز در روز به یک پرواز کاهش یابد. این تصمیم خطوط هوایی انگلیس بر برنامه هزاران مسافر در تابستان تأثیر خواهد گذاشت.

بریتیش ایرویز اعلام کرده است که پروازهای لغو شده روزانه به میامی توسط American Airlines انجام خواهد شد.

این شرکت هواپیمایی در ایمیلی به مشتریان خود عذرخواهی کرد و قول داد که برای یافتن گزینه‌های جایگزین تلاش کند.

این گزارش حاکی است که بزرگترین شرکت هواپیمایی بریتانیا از کمبود شدید نیرو رنج می برد. پس از اخراج هزاران کارمند در اوج همه‌گیری کووید-19، این خطوط هوایی اکنون در تلاش است تا این کمبود نیرو را جبران کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.