سرمایه‌گذاران رغبتی برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ندارند

به گزارش سی نیوز، دبیر شورای عالی مناطق آزاد با اشاره به حذف برخی مشوقات در مناطق آزاد گفت: به همین دلیل سرمایه‌گذاران دیگر رغبتی برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد کشور ندارند.

سعید محمد در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد با ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار کرد: قاچاق کالا یکی از موضوعاتی است که باید به صورت حرفه‌ای به آن نگاه کنیم. یعنی اینکه جوانب آن با تمامی الزامات سنجیده شود.

وی با بیان اینکه وظیفه ما در مناطق آزاد فراهم کردن زیرساخت‌های تولید و سرمایه‌گذاری است، افزود: نباید به این وظایف خدشه‌ای وارد شود. گرچه برخی برخوردهای احساسی با موضوعات کاری مناطق آزاد شده که باعث ایجاد خلل در کار می‌شود.

مشاور رئیس جمهوری تاکید کرد: در مناطق آزاد چند مشوق اصلی است که یعنی از آنها معافیت بیست ساله مالیاتی بود که متاسفانه با حذف این مشوق‌ها دیگر سرمایه‌گذاران رغبتی به سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ندارد.

محمد با تاکید بر اینکه باید مراقبت بکنیم قاچاق کالا و ارزش در کشور صورت نگیرد، اضافه کرد: تفاهمنامه‌ای که امروز امضا شد از بروز بسیاری از آسیب‌ها در مناطق آزاد در کشور جلوگیری خواهد کرد و آثار و برکات آن مشمول حال مردم خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.