چند انتصاب جدید در سازمان بنادر و دریانوری

به گزارش سی نیوز، علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی حسین یداللهی، را به سمت مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی منصوب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با حکم علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، حسین یداللهی به سمت مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

حسین یداللهی، دارای دکتری علوم اقتصادی و برنامه ریزی از دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این سرپرست این اداره کل بود

همچنین معاون وزیر راه ومدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی محمد شکیبی نسب را به سمت سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر منصوب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با حکم علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، محمد شکیبی نسب معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به سمت سرپرست این اداره کل منصوب شد.

پیش از این سیاوش ارجمند زاده مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بود که به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

همچنین به پیشنهاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردي، حسن بیک محمدلو ، به سمت معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و‌ منابع سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی، حسن بیک محمدلو را به مدت سه سال به سمت عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی منصوب کرد.

بیک محمدلو دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه امام صادق (ع) و دکترای آینده پژوهی از دانشگاه تهران است.

وی پیش از این مشاور و دستیار مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.

تدریس در دانشگاه، ریاست کمیته حمل و نقل و توسعه دریامحور مجمع تشخیص مصلحت نظام (همتراز معاون وزیر)، مدیرکل امور کمیسیون‌های مجمع و عضویت در شورای عالی ترابری و شورای عالی ترافیک شهرهای کشور از دیگر مسئولیت های حسن بیک محمدلو بوده است.

وی همچنین مسئولیت تدوین سیاست‌ های کلی توسعه دریامحور را نیز برعهده داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.