مدیرعامل شرکت خیام ترابر: تنها چیزی که در جامعه ما ارزش ندارد بخش خصوصی است

به گزارش سی نیوز، رسول رضازاده مدیرعامل شرکت خیام ترابر در گفتگو با بایندر و در رابطه با انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران گفت: به صراحت می گویم تنها انجمنی است که هم قدمت دارد و هم ارزشمند است و توانسته رضایتمندی تمام اعضاء خود را جلب کند و از حقوق خاص صنف دفاع کند و تا اینجا هم نسبت به دوره های قبل توانسته رضایتمندی را در صنف ایجاد کنند و به نظر بنده عالی بوده است.

وی افزود: هیئت مدیره با تک تک اعضاء صحبت می کنند و نظرات آنها را دریافت می کنند و در کوچکترین موارد نیز ورود کرده و توانسته اند کار را به جلو هدایت کنند، علی الخصوص اینکه انجمن توانست جلوی زیاده خواهی های ارکان دولتی بایستد. همین که می بینیم انجمن برای صنف می جنگند یک نوع ارضاء روحی برای انسان است.

رضازاده در خصوص ارتقاء سازمانی گفت: بنده که امیدی به تغییرات دولت ندارم، چرا که فقط در حد حرف است و اگر بخواهند سیستم کشتیرانی جا بیفتد و بتوانند جلو بروند و با کشورهای رقیب همکاری کنند، باید برای بخش خصوصی ارزش قائل شوند، چون در جامعه ای که ما زندگی می کنیم تنها چیزی که ارزش ندارد، بخش  خصوصی است.

وی خاطرنشان کرد: همیشه تمام مشکلات دولت روی بخش خصوصی خراب می شود و تمام سنگینی بارها به بخش خصوصی گذارده می شود و خود را مبرا می کند، بنابراین با این راهبرد هیچ گاه جلو نمی رویم. بنده هیچ پیشنهادی ندارم، چون چندین مرتبه پیشنهاد کردم اما توجهی به آن نشد، برای همین است که کارآفرین های ما در کشورهای دیگر سرمایه گذاری می کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.