۲ انتصاب جدید در وزارت راه و شهرسازی

طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.
به گزارش سی نیوز به فاصله حدود 2 ماه پس از تغییر ناگهانی در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه ایمان اسلامیان را به‌عنوان معاون توسعه مدیریت وزارت راه منصوب کرد.

اوایل آبان‌ماه امسال وزیر راه حمیدرضا سلیمانیان را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه جایگزین نعمت‌الله ترکی کرده بود.

سلیمانیان تیرماه 98 از سوی محمد اسلامی وزیر سابق راه و شهرسازی به‌عنوان مدیرکل حقوقی وزارت راه و شهرسازی و نماینده وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال جایگزین حسین معصوم شده بود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین طی حکمی علیرضا فخاری را جایگزین احمد اصغری‌مهرآبادی در سازمان ملی زمین و مسکن کرد.

در حکم وزر راه آمده است:‌ نظر به تعهد، تجارب فنی و اجرایی جنابعالی و بنا به پیشنهاد اینجانب و تصویب هیئت وزیران با استناد به مصوبه مورخ 1400/9/22مجمع عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، به موجب این حکم شما را به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب می‌ ‌کنم.

امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش، در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.