رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:تخصیص اعتبار لازم برای ساخت راه منتهی به پایانه مرزی تمرچین تا سال آینده

به گزارش سی نیوز رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به آذربایجان غربی با همراهی اعضای کمیسیون عمران مجلس و معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درخصوص اهداف سفر کمیسیون عمران به آذربایجان غربی گفت : این سفر به دعوت نمایندگان محترم عضو کمیسیون عمران مجلس و مسئولین استانی و محلی برای بررسی و بازدید از پروژه های عمرانی استان انجام گرفته و در شهرستان پیرانشهر هدف بازدید از محورهایی است که به پایانه مرزی تمرچین منتهی می‌شود.

وی افزود: پایانه مرزی تمرچین جزو پایانه های مرزی کشورمان است که توسط آن می توانیم با کشور عراق تبادلات بیشتری کنیم و به همین جهت توسعه آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گفته رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی محور نقده – پیرانشهر نیازمند بهسازی و توسعه که با تلاش نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات بانک سپه در قالب ماده ۵۶ قانون بودجه و اعتبارات بودجه سال ۱۴۰۰ منابع قابل توجهی برای بهسازی، آسفالت و تعریض محور نقده – پیرانشهر در نظر گرفته شده و تلاش بر این است که عملیات بهسازی و تعریض محور نقده به پیرانشهر و نهایتا منتهی به مرز تمرچین تا انتهای سال آینده به اتمام برسد.

رضائی گفت : ساماندهی پایانه مرزی تمرچین و راه منتهی به این مرز منجر به افزایش حجم مبادلات کالا با کشور عراق شده و ما در تلاش هستیم تا با احداث جاده مناسب برای این پایانه بار ترافیک را از شهر پیرانشهر کاهش دهیم.

وی اظهار کرد : بعد از این سفر در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولین کشوری و استانی جمع‌بندی های لازم برای حل مشکلات و توسعه پروژه های عمرانی را خواهیم داشت.

در این سفر یک روزه پروژه های تعریض، روکش و ایمن سازی محور نقده-پیرانشهر و همچنین پایانه مرزی تمرچین مورد بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.