مراسم معرفی طرح‌های بیمه‌‌ای حمل‌ونقل شرکت پاسارگاد در شهر مشهد مقدس

به گزارش سی‌نیوز، روز گذشته مراسم معرفی طرح‌های بیمه‌‌ای که شرکت پاسارگاد با ضمانت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران به شرکت‌‎های حمل و نقل بین المللی ارائه می‌دهد با حضور دبیرکل و جمعی از اعضای هیئت مدیره انجمن کشتیرانی وخدمات وابسته ایران در شهر مشهد برگزار شد.

در بخش اول این مراسم، مجموعه بیمه پاسارگاد به معرفی طرح بیمه CMR که مرتبط به مسئولیت‌های متصدی حمل است پرداخته و همچنین مراسم با سخنرانی رئیس بیمه پاسارگاد ادامه پیدا کرده و سپس آقای دشتی مدرس بیمه و عضو هیئت مدیره انجمن خراسان به بیان دیدگاه‌های خود در رابطه با این طرح پرداختند.

در بخش دوم مراسم با موضوع طرح بیمه برگشت سالم کانتینر که انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران موسسه ضامن این طرح بوده و بیمه پاسارگاد مجری این طرح و شرکت تامین ترابر ایرانیان کارگزار آن هستند، آقای حائری مدیرعامل شرکت تامین ترابر ایرانیان مفاهیم کلی را در خصوص چگونگی ایجاد و نیازسنجی این طرح را ارائه دادند.

یکی از ویژگی‌های مهم این طرح که توسط انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران ضمانت آن صورت گرفته است، عدم نیاز به ارائه چک ضمانت و دیگر ضمانت‌های مرسوم از سوی شرکت‌های عضو طرح است.

در پایان این نشست نیز جلسه پرسش و پاسخ با محوریت ابهامات طرح بیمه با حضور آقای امتی، مسعود پله مه دبیرکل انجمن کشتیرانی و آقای ناجی پور و فیروزپور از اعضای هیئت مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران برگزار شد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.