حادثه برای هواپیمای تفریحی در رامسر

 

یک فروند هواپیمای تفریحی در رامسر هنگام پرواز دچار حادثه شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران، گفت: حوالی ظهر امروز پنجشنبه، یک فروندهواپیمای فوق سبک آموزشی متعلق به شرکت بال‌های طلایی البرز، دقایقی پس ازشروع پرواز از باند فرودگاه شهدای رامسر، بدلیل آنچه نقص در موتور گزارش شده است مجبور به فروداضطراری در سواحل غربی فرودگاه رامسر شد.

او افزود: دوسرنشین آن آسیب جدی ندیده و در سلامت بسر می برند.

مدیر کل فرودگاه های مازندران با بیان اینکه این هواپیما ازنوع ایکاروس بود و سابقه ۷۰۰۰ سورتی پرواز داشت ، ادامه داد: علت اصلی سانحه، توسط کارشناسان ذیربط دردست بررسی است.

وطن خواه گفت: این هواپیماها چون فوق سبک هستند هنگام از کار افتادن موتور مثل پاراگلایدر عمل می‌کنند و می‌توانند در سطح آب یا فضای کوچک فرود بیایند.

اعزام خلبان و مسافر به مرکز درمانی برای بررسی وضعیت سلامت

کاظمی مسئول پروازهای تفریحی فرودگاه رامسر در خصوص این حادثه، گفت: این هواپیما متعلق به شرکت هوایی در رامسر با سابقه ۷هزاد سورت پرواز در سال بود که دچار حادثه شد.

او با بیان اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است ، افزود:این هواپیما بعد از برخواستن مجبور به فرود اضطراری در سواحل رامسر شد.

مسئول پروازهای تفریحی فرودگاه رامسر ادامه داد:خلبان و مسافر این هواپیمای تفریحی سالم هستند اما برای معاینات بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.

یک فروند هواپیمای آموزشی – تفریحی هم مهر ماه امسال نیز به دلیل نقص فنی در آب های ساحلی نوشهر مجبور به فرود اضطراری شده بود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.