مرز رسمی سومار برای تردد مسافران بازگشایی می‌شود

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: مرز زمینی سومار در شهرستان گیلانغرب برای تردد مسافران بازگشایی می‌شود.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم ، بهزاد باباخانی اظهار داشت: گیت‌های مسافری در مرز سومار آماده بهره‌برداری است و به زودی برای تردد مسافران بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به طور قطع این مرز در توسعه استان و بهبود وضعیت اقتصادی مرزنشینان و شهر سومار تأثیر بسزایی دارد عنوان کرد: مرز سوماراز جمله مرزهای مهم و استراتژیک کشور است که فضای مناسبی را برای توسعه صادرات دارد وخوشبختانه پتانسیل مناسب به منظور کمک به دو مرز مهران و خسروی را در ایام اربعین نیز دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به رسمی شدن و ضرورت تسریع در تکمیل زیرساخت‌های آن گفت: تمامی دستگاه‌ها باید هرچه زودتر در مرز سومار مستقر شوند.

وی افزود: زیرساخت‌های این مرز باید زودتر تقویت شود و ایجاد زمینه تعاملات بیشتر توسط گمرک و پایانه با تشکیل نشست‌های مرزی با طرف عراقی مورد تأکید است.

باباخانی با بیان اینکه اکنون مرز خسروی در استان برای تبادلات تجاری فعال است اما تردد مسافر از آن امکان‌پذیر نیست گفت: ممنوعیت تردد مسافر از مرز خسروی از زمان شیوع کرونا اعمال شده اما مسافران از مرز پرویزخان امکان تردد دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.