تعداد پرواز‌های مازندران از مرز ۳۵۰۰ عبور کرد

 

۳ هزار و ۵۰۴ سورتی پرواز از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه از فرودگاه‌های مازندران انجام شده است.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت:۲۲۸ هزار و ۳۶۹ مسافر در قالب ۳۵۰۴ پرواز از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه از فرودگاه‌های استان اعزام وپذیرش شده اند که این آمار از جهت تعداد پرواز افزایش ۴۳ درصد و از جهت تعداد مسافر افزایش ۵۰ درصد را نشان می‌دهد.

او گفت: باکاهش یافتن فراگیری و ابتلای کرونا و تمهیدات بهداشتی و مراقبتی و پیشگیرانه انجام گرفته در فرودگاه‌ها و هواپیما‌ها میزان استقبال مردم به سفر‌های هوایی افزایش یافته و در حال حاضر مسیر‌های مشهد، بندرعباس و کیش با استقبال بیشتری مواجه شده است.

وطن خواه گفت:امیدواریم تا پایان امسال تعداد پرواز‌ها به بیش از ۵ هزار پرواز برسد که رکورد مطلوبی درآمار پرواز‌های فرودگاه‌های استان محسوب می‌شود.

او گفت: ۱۹۵ هزار و ۴۲۸ مسافر در قالب ۲ هزار و ۷۵۲ پرواز در این مدت از فرودگاه بین المللی شهدای ساری مسافرات کرده اند که در تعداد پرواز از افزایش ۶۸ درصد و در تعداد مسافر از افزایش ۷۰ درصدی برخوردار بوده است.

وطن خواه گفت: بطور متوسط ماهانه تعداد ۵۰۰ پرواز مسافر در فرودگاه‌های استان انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران به افزایش تعداد پرواز‌های آموزشی و تفریحی در فرودگاه شهدای رامسر اشاره کرد و گفت: ۴۸۳۸ پرواز تفریحی آموزشی در این ۸ ماه در فرودگاه شهدای رامسر انجام شده است که رکورد بسیارخوبی در سال‌های اخیر به حساب می‌آید و فرودگاه شهدای رامسر را در ردیف دوم یا سوم کشور به جهت آمار پرواز‌های غیر مسافری قرار داده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.