الحاق ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس بسیج به شبکه حمل و نقل عمومی کشور

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین از الحاق ۵۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس برای ارائه خدمات به مردم به شبکه حمل و نقل عمومی کشور خبر داد.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ، افتتاح و بهره برداری از هشتادمین مجتمع درمانگاهی در اسفراین خراسان شمالی به صورت ارتباط تصویری و نوسازی ناوگان حمل و نقل بسیج به استعداد ۱۵۰ اتوبوس و مینی بوس روز پنجشنبه با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و حمیدرضا تقی زاده مسئول بنیاد تعاون بسیج در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، کلنگ زنی یکصد و دهمین درمانگاه موسسه خدمات درمانی بسیجیان در شهرستان کوهرنگ لرستان به صورت ارتباط تصویری انجام شد.

سردار سلیمانی در این مراسم گفت: بسیج توانست در یک دوران مخاطره انگیز یعنی دوران دفاع مقدس و دوران تثبیت جمهوری اسلامی ایران فداکاری بی نظیری را انجام دهد.

وی افزود: این راه پس از دفاع مقدس هم ادامه پیدا کرد و جلوه های وسیع تر و گسترده تر از فداکاری و خدمت به مردم در این تشکیلات متجلی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی هم در جهت پیاده سازی این بیانیه بنا هست جلوه های زیبای این خدمت گذاری گسترش پیدا کند. بنیاد تعاون بسیج در قالب موسسات و مجموعه های تحت نظر این مسیر را پی گرفته است و بنیاد تعاون بسیج یعنی بنیاد تعاون مردم ایران.

سردار سلیمانی با بیان این که « امروز شاهد بهره برداری از ۵۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه مینی بوس هستیم که این یعنی خدمت به مردم عزیز»، گفت: بنیاد تعاون بسیج در سایر موضوعات هم در خدمت مردم است. کمک به تولید مسکن برای محرومین در کشور در قالب توافقات با دولت سیزدهم پیگیری خواهد شد. در ایجاد اشتغال و مباحث مختلف مربوط به پیشرفت و آبادانی کشور نیز اقداماتی انجام شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.