اتفاقات خوب در راستای تقویت حمل و نقل عمومی

 

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اهتمام مدیریت شهری برای حل مشکلات فعلی تهران بخصوص آلودگی هوا گفت: در مورد مسائل اداره شهر نباید منفعل باشیم و با تعاملی که بین دولت و شهرداری وجود دارد، می توانیم اتفاقات جدیدی را رقم بزنیم

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، علیرضا نادعلی در حاشیه جلسه صبح امروز شورای شهر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت ترافیک تهران در دیدار با نخبگان گفت: می توان با استفاده از ظرفیت نخبگان و سپردن امور به مردم و نخبگان مشکلات را حل کنیم و از روحیه محافظه کاری در برخورد با موانع و دستگاههایی که باید کاری انجام دهند خارج شویم.

وی همچنین گفت: در جلسه هم اندیشی صبح امروز با توجه به گزارشی که شهردار تهران ارائه کرد اتفاقات خوبی در راستای تقویت حمل و نقل عمومی در پیش رو داریم و بحث های مبتکرانه ای در سرمایه گذاری و درون سپاری و برون سپاری توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی انجام شد که شهردار تهران در گزارش سه ماهه خود این مباحث را با اعلام آمار و ارقام اعلام می کند.

وی با بیان این که مدیریت شهرداری در استفاده از توان نخبگان اهتمام ویژه دارد گفت: با خبر هستم که معاون حمل و نقل و تعدادی از اعضای شورا با نخبگان شهید بهشتی دیدار داشتند. امیدواریم با توجه به اختیارات و شرایطی که داریم اوضاع را بهبود ببخشیم.

وی با بیان این که باید شرایط موجود تغییر کند نه این که بایستیم و شرایط را نظاره کنیم، گفت: یکی از ویژگی های شورای ششم این است که تلاش می کند با طرح های جدید اوضاع را بهبود بخشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.