قیمت انواع سکه و طلا در بازار کاهشی شد

 

قیمت سکه در بازار تهران امروز (پنج‌شنبه، ۲۷ آبان‌ماه) با ۲۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، در ساعت ۱۳ امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه با کاهش ۴۰ هزار تومانی به قیمت سه‌میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌میلیون و ۴۱۵ هزار تومان شد.

همچنین اُنس جهانی طلا با ۵ دلار افزایش نسبت به روز چهارشنبه، یک‌هزار و ۸۶۵ دلار و ۵۷ سنت ارزش‌گذاری شد.

مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. امروز نرخ دلار در صرافی‌های بانکی تغییر اندکی داشت و با بهای ۲۶ هزار و ۸۶۹ تومان معامله شد.

همچنین قیمت انس جهانی طلا نیز ۱۲ دلار کاهش یافت. با توجه به کاهش ۱۲ دلاری انس جهانی طلا و کاهش جزئی نرخ دلار، قیمت طلا کاهش و سکه رشد نامحسوسی داشت.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.