جلسه بورسی وزیر اقتصاد، سه شنبه در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس

 

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس این هفته به بررسی وضعیت بورس با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌پردازد.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی طی هفته جاری در روزهای یکشنبه و سه شنبه (23 و 25 آبان ماه) جلسات خود را برگزار می‌کند.

این کمیسیون در روز یکشنبه عصر ضمن ادامه رسیدگی به بودجه پیشنهادی سال 1401 دیوان محاسبات و طرح انجام پروژه های زیربنایی با تهاتر نفت خام، مشکلات اعتبارات (منابع و مصارف) نیروگاه های هسته ای کشور را بررسی خواهند کرد.

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در روز سه‌شنبه با دعوت از خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونان وی، ضمن استماع گزارش در خصوص مسائل اقتصادی کشور به بحث و تبادل نظر در مورد وضعیت بازار مالی (بورس) و میزان تحقق درآمدهای پیش بینی شده در قانون بودجه سال 1400 کل کشور از جمله درآمدهای مالیاتی_حقوق ورودی و منابع مربوط به واگذاری ها خواهند پرداخت و در ادامه کلیات طرح نظامنامه برنامه ریزی و بودجه کشور را مورد بررسی قرار خواهند داد.

این کمیسیون در روز سه شنبه نیز با دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور در خصوص مسائل مختلف اقتصادی و بودجه ای کشور جلسه مشترک خواهند داشت.

کمیته اقتصادی این کمیسیون در روز دوشنبه صبح ادامه رسیدگی به طرح اصلاح مواد (16) و (17) قانون احکام دائمی توسعه و طرح اصلاح ماده(28) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را در دستور کار دارد و کمیته برنامه ریزی، آمایش و آمار این کمیسیون نیز اقدامات و عملکرد اعتبارات مربوط به موضوع تنش آبی کشور را مورد بررسی قرار خواهد داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.