تعیین تکلیف نهاده‌های دامی دپو شده در انبارهای بندر امیرآباد

 

رییس کل دادگستری مازندران با همراهی دادستان مرکز استان و دادستان بهشهر در بازدید سرزده از بندر امیرآباد با اظهار تاسف و ناراحتی ازمشکلات و وضعیت دامداران درپی افزایش قیمت نهاده های دامی در بازار گفت: نهاده‌های دامی دپو شده در انبارهای بنادر و گمرکات استان باید در راستای حل این مشکلات تا یکماه آینده تعیین تکلیف شود.

به گزارش سی نیوز محمدصادق اکبری در بازدید سر زده از سیلوها و مخازن نهاده های دامی بندر امیرآباد بهشهر گفت: مقدار زیادی نهاده دامی از قبیل جو و ذرت در انبارهای بنادر مازندران دپو شده و خاک می‌خورد درحالیکه دامدارن و فعالان حوزه دام برای غذای دام دچارمشکلات فراوانی شده اند  و اینجا میبینیم بخشی از آنها فاسد شده و قابل استفاده برای دام‌ها نیز نیست.
عالی ترین مقام قضایی استان مازندران افزود: متاسفانه مقدار بسیار زیادی از نهاده دامی جو که از ۲سال قبل در انبار بندر امیرآباد دپو شده بود ترخیص و تعیین تکلیف نشده و فاسد شده است و باید برای مصارف دیگری مورد بهره برداری قرار گیرد یا معدوم شود.

رییس کل دادگستری مازندران ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه باید هر چه سریع تر به ترخیص کالاهای دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان اقدام کنند.

اکبری با بیان اینکه دادستانی مرکز استان و بهشهر با هر گونه تعلل در ترخیص کالاهای دپو شده اقدام قانونی خواهند کرد، گفت: نهاده‌های دامی دپو شده در انبارهای بنادر و گمرکات استان باید در مدت یکماه تعیین تکلیف و ترخیص شود.
رییس کل دادگستری مازندران افزود: نهاده‌های دامی که تازه وارد انبار بنادر و گمرکات استان شده است نیز با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و مذاکره با واردکنندگان هر چه سریعتر تعیین تکلیف و ترخیص شود.
به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران،وی تصریح کرد:۱۷ آذرماه  دربازدید دیگری، پیگیر وعده ها و تعهدات امروز خواهیم شد وب اید جوی دپو شده که در معرض فساد است هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.