چهارمین مدیرعامل بورس مشخص شد؛ تکلیف ماینرها همچنان نامشخص

 

با مصوبه هیات مدیره بورس، در حالی محمود گودرزی به عنوان مدیرعامل و سکاندار جدید بورس تهران برگزیده شد که تکلیف ماینرها و توقف ۴ ماهه نماد بورس همچنان نامشخص است.

به گزارش سی نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران پیرو جلسه دیرور خود(یکشنبه) محمود گودرزی را به عنوان مدیرعامل بورس تهران انتخاب کرد.

در کارنامه گودرزی معاونت بازار بورس تهران، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت کارگزاری صبا تامین، عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری هامون شمال، مشاور مدیرعامل در امور بازار سرمایه شرکت بیمه اتکایی امین و مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت کارگزاری باهنر دیده می شود.

شایان ذکر است گودرزی بعد از اخراج علی صحرایی در اوایل مهرماه و به دلیل کشف ماینرها در زیر زمین ساختمان سعادت آباد طی حکمی در 7 مهر 1400 از سوی هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران به سمت سرپرست این شرکت منصوب شد.

همچنین محمود گودرزی که پیش از این معاون بازار شرکت به عنوان چهارمین مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار از زمان تاسیس در سال 85 بعد از علی رحمانی، حسن قالیباف اصل و صحرایی بر صندلی ریاست این شرکت تکیه زده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.