26 مین نشست فوناسبا در دوبی با حضور نمایندگان انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران برگزار گردید

به گزارش سی نیوز ،در راستای سياستهاي توسعه همكاريهاي بين المللي انجمن كشتيراني و خدمات وابسته و با هدف توانمند سازي و گسترش حوزه كسب و كار أعضاء ، با حضور نمايندگان انجمن آقایان امید ملک رئیس هیات مدیره و فرداد فیروزپور عضو هیات مدیره انجمن در نشست فوناسبا (فدراسیون انجمن های ملی کشتیرانی و ذینفعان ) که در دوبی برگزار گردید صورت پذيرفت

لازم به ذکر است فوناسبا یک فدراسیون بین المللی است که در سال ۱۹۶۹ تاسیس و دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد هم اکنون تشكلهاي خصوصي ٤٩ کشور مهم و تاثيرگذار در صنعت حمل و نقل دريايي و خدمات بندري عضو آن هستند.این فدراسیون هرساله نشست های تخصصي با هدف يكسان سازي فعاليتهاي حرفه اي ، انتقال دانش و اطلاعات ، تقويت بنيانهاي تجاري و مديريتي أعضاء و … در كشورهاي عضو برگزاری می شود.  ٢٦ مين نشست این همایش 16 اکتبر در کشور امارات برگزار گردید . با توجه به اهمیت موضوعات كنفرانس سال 2017 اين نشست مشترکا بین فوناسبا و کنفدراسیون انجمن های نمایندگی کشتیرانی  اروپا برگزار شد . همچنین با عنایت به  حضور صاحب رای فوناسبا در سازمان IMO توافق گردید به منظور هماهنگیهای بیشتر فی ما بین ذینفعان اين صنعت مقر دائمی فوناسبا در بروکسل  تاسيس گردد .

در حاشیه این كنفرانس انجمن كشتيراني امارات اعلام نمود اقدام به تاسیس داوری کشتیرانی نموده است و بزودي کتابچه مرتبط با شرایط و توانمندیهای داوری مذکور دراختیار اعضاء کنفرانس قرار خواهد گرفت .

از جمله دستاوردهای این نشست موافقت و استقبال نمایندگان BIMCO با عضویت انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در ارگان مذکور و مجوز برگزاري آموزش و آزمون تحت نمايندگي در ايران میباشد .

همچنین نماینده  INTERTANKO علاقه مندی خود را جهت همکاری با انجمن و اعضا اعلام داشت.

در حاشیه این نشست ضمن صحبت با نمایندگان ICS در خصوص همکاریهای آموزشی این مجموعه در داخل ایران از طریق انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته توافق حاصل شد .

از ديگر موفقيت های انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته در اين رويداد بين المللی را ميتوان مذاكره با انجمن های همسان إز كشورهای نروژ ، بلژيك ، لبنان و .. و دستيابی به توافقات خاص و همكاريهای بين المللی قلمداد كرد.

انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته بعنوان مرجع و هسته مركزی صنفی بخش خصوصی صنعت حمل و نقل دريايی و خدمات بندری ايران همواره سعی و تلاش خود را معطوف به كسب جايگاه أصلی و واقعی دست اندركاران اين حوزه داشته است .
شايان توجه است انجمن كشتيراني و خدمات وابسته پس از مميزي و تطبيق استانداردهاي مربوطه در سال ٩٤ به عضويت فدراسيون فوناسبا در آمد.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.