به منظور ایجاد شبکه جهانی تجارت حمل ونقل؛ شرکت های بزرگ کشتیرانی جهان با یکدیگر همکاری می کنند

 

کاسکو، هاپاگ لوید و سی.ام.ای سی.جی.ام به منظور ایجاد شبکه جهانی تجارت حمل ونقل با یکدیگر همکاری می کنند.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، سه شرکت برتر در حوزه حمل ونقل دریایی با مشارکت اپراتورها قصد دارند شبکه جهانی تجارت حمل ونقل موسوم به (GSBN) را ایجاد کنند.

این موضوع به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک غیرانتفاعی برای سرعت بخشیدن به تحولات دیجیتال در صنعت حمل و نقل دریایی شناخته شده است.

طرف های دیگر این طرح بزرگ، شامل بنادر و اپراتورها هستند. تاکنون بنادر کاسکو، بندر هاچیسون، بندر چینگدائو، گروه بنادر شانگهای و بنادر پی.اس.ای برای حضور در این طرح اعلام آمادگی کرده اند. ضمن اینکه بازوی تکنولوژی شرکت OOCL یعنی کارگو اسمارت نیز راهکارهای نرم افزاری و پشتیبانی فنی این طرح را به عهده گرفته است.

مقامات شرکت کاسکو اعلام کرده اند که GSBN قصد دارد یک پلتفرم برای شرکت کنندگان در زنجیره تامین برای همکاری با یکدیگر برای تسریع نوآوری های تکنولوژی و ایجاد راه حل ها از طریق سیستم های صحیح مبادلات داده را فراهم کند.

سه شرکت بزرگ کشتیرانی جهان به همراه اپراتور ترمینال ها در حالی این طرح را امضا کرده اند که پیش بینی می شود سایر نقش آفرینان مهم در صنعت حمل ونقل دریایی دنیا نیز با این طرح مشارکت داشته باشند تا بتوانند از طرح های نوآورانه آن بهره مند شوند.

پیش از این نیز شرکت سی.ام.ای سی.جی.ام به کنسرسیوم بلوچین تحت هدایت آی.بی.ام – مرسک پیوسته بود.

مسئولان کاسکو اعلام کرده اند که احتمالا GSBN در اوایل سال آینده و با در نظر گرفتن تمام الزامات قانونی آن راه اندازی خواهد شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.