ارائه خدمات مشاوره غیرحضوری به مشتریان بندر امام (ره)

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: سامانه مشاوره غیرحضوری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به منظور تعامل بیشتر و ارتباط آسان تر با مشتریان، تسهیل خدمات رسانی و کسب و کار راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس با بیان این مطلب افزود: به منظور ارائه خدمات به مراجعه کنندگان که بخش عمده ای از آنان را مشتریان خدمات  بندری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) تشکیل می دهند، پست صوتی و سامانه مشاوره تلفنی غیرحضوری راه اندازی شد تا روند پاسخگویی  و ارائه توضیحات شفاف و جامع  به پرسش مشتریان تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه  اداره کل بنادر خوزستان بر اساس شاخص های ارزیابی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان تاکنون اقدامات متعددی را به مرحله اجرا گذاشته است، تصریح کرد: این اقدام در راستای شاخص های مذکور و  با رعایت امانتداری، راز داری و حفظ حریم خصوصی  اشخاص و در چارچوب وظایف سازمانی  و ملاحظات  مقررات جاری صورت می گیرد.

یادآور می شود به دنبال ایجاد این قابلیت جدید برای پاسخگویی به مشتریان، مشترکین خطوط  تلفن ثابت در استان  با شماره گیری ۵۲۰۲ و مشترکین خطوط تلفن ثابت در خارج از استان و مشترکین شبکه های تلفن همراه با شماره گیری ۰۶۱۵۲۰۲ می توانند از خدمات سامانه پاسخگویی و مشاوره غیرحضوری بهره مند شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.