انتصاب و معارفه ۲ معاون سازمان بنادر و دریانوردی

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در احکام جداگانه ای ، جلیل اسلامی و سعید سیدعلایی را به عنوان عضو هیات‌ عامل و معاونان « امور دریایی» و « برنامه ریزی و توسعه منابع» سازمان بنادر و دریانوردی منصوب کرد.

 

انتصاب 2 معاون سازمان بنادر و دریانوردی

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،  همچنین در مراسمی با حضور محمد راستاد؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، اعضای هیات عامل، مدیران کل ستادی و بنادر کشور و کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی، جلیل اسلامی و سعید سید علایی به سمت عضو  هیات‌ عامل و معاونان « امور دریایی» و « برنامه ریزی و توسعه منابع» این سازمان معرفی و از خدمات و تلاش های هادی حق شناس؛ معاون سابق امور دریایی و منصور آرامی؛ معاون سابق برنامه ریزی و توسعه منابع این سازمان تجلیل و قدردانی شد.

سعید سیدعلایی پیش از این مشاور محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی در امور نوسازی و تحول منابع انسانی بوده است و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی را نیز در کارنامه دارد.

عضو هیات مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی راه و شهرسازی، مدیرکل امور مالی سازمان عمران و بهسازی شهری ایران و مدیرکل درآمد و مشارکت های سازمان ملی زمین و مسکن از مهمترین مسئولیت های سیدعلایی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی بوده است .

جلیل اسلامی نیز دارای کارشناسی ارشد مدیریت دریایی از دانشگاه جهانی دریانوردی مالمو سوئد و دانشجوی دکترای زنجیره تامین و لجستیک دانشگاه امیرکبیر است و پیش از این مشاور مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی بوده است. عضوهیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی، مدیرکل امور بندری، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و معاون فنی مهندسی بنادر و دریانوردی استان های خوزستان و بوشهر از دیگر مسئولیت های جلیل اسلامی در سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.