در حاشیه همایش بین المللی توسعه بندر چابهار صورت گرفت؛ امضای ۸ تفاهم نامه سرمایه گذاری با بخش خصوصی ایرانی و خارجی در چابهار

در حاشیه همایش بین المللی توسعه بندر چابهار و با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، ۸ تفاهم نامه سرمایه گذاری و توسعه ای بین اداره کل بنادر سیستان و بلوچستان و بخش های خصوصی ایرانی و خارجی امضا شد.

به گزارش سی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، قرارداد اجاره اراضی به منظور سرمایه گذاری و احداث بهره برداری ۲ باب انبار  چند منظوره به امضای مدیرکل بنادر چابهار و شرکت هندی رسید.

قرارداد اجاره اراضی به صورت  BOT است و با سرمایه گذاری ۲۱۰ میلیارد ریالی، قابلیت اشتغال زایی برای ۳۰ نفر را دارد.

در این مراسم همچنین تفاهم نامه ایجاد خط کشتیرانی چابهار – مسقط و چابهار – کراچی و بهره برداری از ترمینال مسافری دریایی بین المللی ، بین ادراه کل بنادر چابهار و شرکت طلیعه عمان نیز امضا شد.

امضای تفاهم نامه ایجاد خط کشتیرانی تجاری حمل و نقل کالا در مسیر چابهار و کشور های امارات و عمان ، از دیگر قرار دادهای سرمایه گذاری در حاشیه همایش بین المللی توسعه بندر چابهار به شمار می آید.

با حضور روسای شرکت های بخش خصوصی ایران و افغانستان، تفاهم نامه ۴ جانبه حمل و نقل چند وجهی کشتیرانی به امضا رسید.

امضای  تفاهم نامه صارادات سنگ آهن هند و همچنین تفاهم نامه های صادرات و واردات از طریق بندر چابهار ، از دیگر برنامه سرمایه گذاری در تنها بندر اقیانوسی ایران محسوب می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.