ایرانی های مقیم آلمان خواستار سرمایه گذاری در بندر امیرآباد شدند

معاون دریایی بندر امیرآباد گفت: ایرانی های مقیم آلمان خواستار سرمایه گذاری در بخش گردشگری دریایی در بندر امیرآباد شدند.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حبیب الله طالبی در نشست با ایرانی های مقیم آلمان، افزود: بندر امیرآباد از سرمایه گذاری ایرانیان حاضر در داخل و خارج از کشور  و از ارائه خدمات مطلوب در تسریع و تسهیل امور سرمایه گذاری استقبال می کند.

وی با بیان اینکه بندر امیرآباد محور گردشگری منطقه محسوب می شود، اظهار داشت: مساحت بیش از ۲۵ هکتاری گردشگری که در منتهی الیه اراضی شرقی پسکرانه بندرامیرآباد پیش بینی شده که فرصت مغتنمی را برای سرمایه گذاران بخش گردشگری فراهم می کند تا با سرمایه گذاری در این زمینه توریسم دریایی منطقه را رونق بخشند.

وی در ادامه معرفی ظرفیت های مرتبط با صنعت گردشگری بندرامیرآباد ، به راه های دسترسی و مواصلاتی به این بندر از قبیل جاده های عریض آسفالته ، راه آهن و همجواری با فرودگاه اشاره کرد و یاد آور شد: بندر امیرآباد از تمام زیرساخت های ممکن جهت سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی، تجاری، اقتصادی و گردشگری برخوردار است.

طالبی همچنین با اشاره به اینکه بندر امیرآباد مسئول اجرای طرح گردشگری دریایی در ایام سال از قبیل عید نوروز و فصل تابستان در منطقه می باشد از برنامه ریزی های مدون جهت اجرای مطلوب این طرح همچون سنوات گذشته با همکاری دستگاه های زیربط در نوروز ۹۸ خبر داد

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.