11 پروژه در بندر چابهار به ارزش 1596 ملیارد تومان احداث شد

وزیر راه و شهرسازی با حضور در استان سیستان و بلوچستان و بندر اقیانوسی چابهار 13 پروژه آماده بهره‌برداری را افتتاح کرد، همچنین در این سفر کلنگ آغاز احداث 11 پروژه به زمین زده شد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در بندر چابهار ابتدا در عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن 628 کیلومتری چابهار ـ زاهدان از سمت چابهار حضور یافت و پس از آن طی دیروز و امروز پنجشنبه 13 پروژه آماده بهره‌برداری با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به بهره‌برداری رسید و 11 پروژه هم عملیات اجرایی آن آغاز شد.

از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در بندر چابهار به بهره‌برداری رسید می‌توان به بهره‌برداری از پروژه ترمینال کانتینری طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، بهره برداری از پروژه برق‌رسانی و آبرسانی طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و بهره‌برداری از پروژه جمع‌آوری اسکله‌های نصب سریع و پل دسترسی بندر چابهار اشاره کرد.

 

بهره‌برداری از انبار چند منظوره کالا در طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، بهره‌برداری از پروژه ترمینال کانتینر یخچالی طرح توسعه بندر شهید بهشتی و بهره‌برداری از 6 دستگاه باسکول و گیت‌های ورود و خروج بندر شهید بهشتی چابهار از پروژه‌هایی بود که توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

 

همچنین وزیر راه و شهرسازی دو فروند شناور یدک‌کش را در این سفر که تعمیرات اساسی شده بود بهره‌برداری کرد، همچنین مراسم بهره‌برداری از پروژه نصب 6 فروند بویه و علائم کمک ناوبری حوضچه و کانال دسترسی بندر شهید بهشتی انجام شد.

 

پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن در طول این دو روز آغاز شد شامل آغاز عملیات اجرایی سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش 914 میلیارد تومان، آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث سیلوی غلات صدهزار تنی بندر شهید بهشتی به ارزش 300 میلیارد تومان و همچنین آغاز عملیات اجرایی پروژه تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی و زیرساخت‌های ارتباطی بود.

 

آغاز احداث پروژه راه‌اندازی سامانه اکسس کنترل بندر شهید بهشتی و شهید کلانتری و آغاز عملیات اجرایی پروژه خرید، نصب و بازسازی دکل‌های مخابراتی و عملیاتی بندر چابهار و همچنین آغاز عملیات اجرایی بخشی از پروژه احداث کریدور لجستیکی بندر چابهار از پروژه‌هایی بود که در این دو روز توسط وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.