پیام کیتاک لیم دبیر کل آیمو به مناسبت روز دریانوردان-۲۰۱۷

اینجانب از مرکز دریانوردان در Duckdalben هامبورگ در آلمان که یکی از فعالترین بنادر اروپا می باشد، با شما سخن می گویم. آز انجاییکه قدمت این مراکز به بیش از ۳۰ سال می رسد، این مرکز همواره درهای خود را به روی دریانوردان که از سراسر جهان برای بازدید از هامبورگ می آیند، در تمام روزهای سال گشوده است.

حتی با وجود کاهش تعداد خدمه و تسریع در زمان تخلیه و بارگیری کالا، همچنان دهها هزار نفر از دریانوردان هر سال از آن بازدید می کنند. مراکز دریانوردان همانند این بندر، حس وطن را برای تمامی دریانوردان با ملیت های مختلف زنده نگه می دارد و همچون پناهگاهی است برای استراحت آنان، برقراری ارتباط با خانه و وطن و نزدیکان از طریق رسانه جمعی و در صورت نیاز ، می توانند در خصوص هر گونه مسئله شخصی که آزارشان می دهد، نظیر شرایط کار بر روی کشتی، یا عدم پرداخت حقوق و مزایا و یا ترک کشتی، طلب حمایت نمایند.

اگرچه دریانوردی می تواند مبنای یک شغل رضایت بخش و اطمینان بخش قرار گیرد، همچنان یک شغل دشوار و مورد تقاضا می باشد. مدتهای طولانی دوری از خانواده و دوستان و فشار ناشی از فضای اقتصادی کنونی به اندازه کافی باعث استرس و تنش آنان می شود. دریانوردان می توانند به راحتی احساس تنهایی و دوری نمایند و در نتیجه تصور نمایند که برای دیگران  اهمیتی ندارند.

بنابر این امسال در تبلیغات روز دریانورد، می خواهیم نشان دهیم که دریانوردان واقعاً اهمیت دارند. ما می خواهیم سکویی ایجاد نماییم تا به بنادر و مراکز دریانوردی نظیر مرکز هامبورگ این فرصت را بدهیم که نشان دهند، دریانوردان چقدر برای آنان با اهمیت می باشند و این شعار امسال ما است: دریانوردان برای ما اهمیت دارند.

برای تبلیغات سال ۲۰۱۷ ، ما می خواهیم با بنادر، برای اثبات حمایتشان از دریانوردان به روش خوب و جالب نظیر موارد زیر هم صدا شویم:

۱-برگزاری افتتاحیه مراسم در مراکز دریانوردی

۲-برگزاری رویداد جمعی در بندر برای جشن روز دریانورد،

۳-برخورداری از اینترنت رایگان در بندر برای یک روز،

همانند سالهای گذشته، این تبلیغات در شبکه های اجتماعی قرار خواهد گرفت. لطفا از تبلیغات ما حمایت نمایید و پیامها و عکس های خود را در توییتر، فیس بوک و بر روی دیوار عکس آن لاین ما در سایت آیمو پست نمایید. ویدیوهای ما را به اشتراک بگذارید یا ویدیو های خود را برای ما بفرستید و ما را در این آدرس  @IMOHQ تگ نمایید و از هشتگ “Seafarers Matter” استفاده نمایید تا بتوانیم ازین کلمات تا حد امکان استفاده نماییم.

اگر شما در جامعه بندری هستید یا حامی دریانوردان می باشید، یا بخشی از صنعت کشتیرانی هستید، از هشتگ ما برای حمایت از دریانوردان استفاده نمایید. اگر خودتان دریانورد هستید، می توانید به تبلیغات ما بپیوندید و همبستگی خود را نشان دهید.

درپایان از مردم می خواهیم حمایت و قدردانی خود را از دریانوردان و اهمیت وجود آنان ابراز نمایند.

ازهمه شما می خواهیم به ما بپیوندید و یک صدا بگوییم : “دریانوردان اهمیت دارند”.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.