پیام تبریک دبیرکل انجمن کشتیرانی به اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

 

مسعود پل مه، دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران پس از مشخص شدن اعضای کمیته های تخصصی مجلس شورای اسلامی، پیام تبریکی برای اعضای کمیسیون عمران مجلس صادر کرد.

متن پیام وی بدین شرح است:

بسمه تعالی

اعضای محترم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی (دوره یازدهم)

با سلام و تهیت

احتراما به نمايندگي از سوي جامعه دريايي و بندري كشور ، عضویت آن بزرگواران در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از حساس ترین و اثربخش ترین کمیسیون های تخصصی نهاد قانونگذاری کشور را به یکایک شما منتخبين مردم صمیمانه تبریک عرض می نمایم. قطعا اتخاذ چنین تصمیمی به عنوان برگی پرافتخار در سوابق درخشان تان و برای آبادانی هرچه بیشتر ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (حفظه الله) به نام سال جهش تولید نامگذاری شده، شاهد رشد و ارتقای حوزه کسب وکار در بخش حمل ونقل کشور  باشیم و این مهم با هم  افزایی، هم اندیشی و افزایش تعاملات میان آن بزرگواران و فعالان بخش خصوصی که هم اکنون در خط مقدم جهاد اقتصادی كشور مشغول خدمتگزاری اند، روی تحقق خواهد یافت اين تشكل با قدمتي ٦٧ ساله و با اتكال به منابع شايسته انساني كه كوله باري گرانقدر از تجارب و تخصص را در خود جاي داده آمادگي دارد در راستاي تعالي اقتصاد كشور توانمندي مجموعه صنفي انجمن كشتيراني و خدمات وابسته ايران را در اختيار كميسيون عمران قرار داده تا شاهد بهره و افزايي في مابين بخش خصوصي و حاكميتي باشيم.

با سپاس

مسعود پل مه

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.