پس از خرید سهام شرکت هامبورگ سود آلمان؛ کشتی های مرسک به 741 فروند افزایش یافت

 

مسئولان مرسک دانمارک پس از گمانه زنی های فراوان توانستند قرارداد خرید شرکت هامبورگ سود را قطی کنند. قیمت نهایی خرید این شرکت 3 میلیارد و 700 میلیون یورو اعلام شده است.

به گزارش سی نیوز، به دنبال تصویب قرارداد خرید و فروش از سوی اعضای هیئت مدیره گروه کشتیرانی مرسک دانمارک و شرکت دکتر آگوست اوتکر آلمان قیمت خرید کشتیرانی هامبورگ سود آلمان را 4 میلیارد و 30 میلیون دلار (3 میلیارد و 700 میلیون یورو) اعلام کرد. با پیوست کشتیرانی هامبورگ سود آلمان به کشتیرانی مرسک دانمارک تعداد شناورهای کشتیرانی ناوگان مرسک به ۷۴۱ فروند شناور با میانگین سنی ۷ تا ۸ سال افزایش خواهد یافت.

توافق اولیه این قرارداد بزرگ دریایی در ماه آوریل 2017 انجام شد و هم اکنون مراحل نهایی انتقال این شرکت به مرسک پس از دریافت تاییدیه های قانونی در حال انجام است.

انتظار می رود که اوراق بهادار آن  به صورت سالانه حدود 350 تا 400 میلیون دلار پس از شروع سال 2019 میلادی بهره وری داشته باشد. همچنین به نظر می رسد که این پس اندازها عمدتا از راه تلفیق و بهینه سازی شبکه های کشتیرانی و همچنین استفاده از ظرفیت ترمینال APM  حاصل شود.

البته دستورالعمل کلی APMM برای سال 2017 میلادی بدون تغییر باقی خواهد ماند. نتیجه اساسی این است که برآورد محاسبات مربوط به معاملات و ادغام که در سال جاری میلادی حدود 70 میلیون دلار تعیین شده حذف خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.