وقوع اتفاقی عجیب پس از وقوع سیلاب شدید؛ کشتی پس از 101 سال از زیر آبشار نیاگارا بیرون آمد

 

چند روز گذشته اتفاقی عجیب در آبشار نیاگارا رخ داد. وقوع طوفان و سیلاب شدید باعث شد تا لاشه یک کشتی باری قدیمی مربوط به 101 سال پیش از زیر آبشار بیرون بیاید.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، این کشتی در ماه اوت سال 1918 میلادی در مسیر رودخانه ای در حال حرکت بوده که نتوانسته در برابر قدرت کشندگی آبشار مقاومت کند و از آن ارتفاع سقوط می کند.

در آن زمان دو خدمه کشتی به نام های گوستاو لوفبرگ و جیمز هریس، درهای دامپینگ را باز می کنند تا محفظه های پایینی پر از آب شده و حرکت کشتی با کندی مواجه شود.

اقدام آنها باعث شد تا بتوانند به موقع از کشتی برهند و جان خود را نجات بدهند. با این حال، نتوانستند مانع سقوط کشتی از آبشار شوند.

حالا و پس از گذشت 101 سال، طوفان و سیلاب شدید که مقارن با شب هالووین در آن منطقه رخ داد توانست کشتی را از زیر آبشار بیرون آورد و به سمت رودخانه بکشاند.

“جیم هیل” ، مدیر ارشد میراث فرهنگی کمیسیون پارک های نیاگارا ، در این خصوص می گوید:«هرآنچه که از آبشار سقوط کند و به داخل دریاچه پایینی بیافتد ممکن است ماه ها و یا حتی سال ها آنجا گیر کند، بماند و بیرون نیاید. برای همین داستان این کشتی تنها روایت جالب و کشف خاص این آبشار نیست و ممکن است در آینده چیزهای عجیب تری از زیر آن بیرون بیاید و کشف شود.»

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.