همزمان با گرامیداشت هفته حمل ونقل؛ آیین رونمایی از کتاب مجموع قوانین و مقررات مناطق بندری برگزار شد

 

نخستین کتاب مجموعه قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های مناطق بندری به همت سازمان بنادر و دریانوردی در یک هزار تیراژ منتشر شد. آیین رونمایی از این کتاب در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل و با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، نمایندگان مجلس و فعالان عرصه حمل ونقل دریایی برگزار شد.

به گزارش سی نیوز، اولین کتاب مجموعه قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های مناطق بندری به همت سازمان بنادر و دریانوردی، معاونت امور بندری و اقتصادی و اداره کل مناطق ویژه بندری و سرمایه‌گذاری با عنوان نخستین کتاب در حوزه قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های بندری در یک هزار تیراژ در آذرماه سال جاری  منتشر شد.

این کتاب در راستای اطلاع‌رسانی عمومی و تسهیل دسترسی سرمایه‌گذاران، صاحبان کالا و فعالان اقتصادی حوزه بندری و دریایی به آخرین قوانین و مقررات، مزایا و معافیت ها و دستورالعمل های اجرای مرتبط با مناطق بندری تهیه و تنظیم شده است.

سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان سازمان پیش رو در زمینه جذب فعالان اقتصادی بخش غیردولتی اقدامات گسترده‌ای جهت تحقق اهداف قانون برنامه توسعه مبنی بر رشد و توسعه مناطق بندری، افزایش حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در عرصه خدمات بندری و دریایی، تمرکز زدایی و کاهش بوروکراسی اداری و همچنین پیاده‌سازی کامل تسهیلات و مزایای قانونی در مناطق ویژه بندری معمول داشته است.

گفتنی است، نسخه کامل این کتاب به شرکت کنندگان در مراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل اهدا شد. این مراسم به میزبانی و همت سازمان بنادر و دریانوردی در هتل هما تهران برگزار شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.