معرفی خط جدید کشتیرانی کانتینری بزرگ دنیا

در راستای استراتژی توسعه و گسترش خطوط دریایی کوتاه در مدیترانه و دریای سیاه، سومین خط کشتیرانی کانتینری بزرگ دنیا- کشتیرانی CMA CGM فرانسه- خط سرویس دهی جدید موسوم به Med Express Black Sea که دریای سیاه را به مراکش و الجزایر متصل می کند، راه اندازی خواهد کرد.

خط سرویس دهی جدید مذکور که از ۲۱ ماه آگوست سال جاری میلای فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، کشورهای اصلی در اطراف دریای سیاه مانند ترکیه، رومانی و اوکراین را به الجزیره و مراکش در آفریقای شمالی متصل خواهد کرد.

این گزارش ادامه داد: Med Express Black Sea نخستین خط سرویس دهی بزرگترین کشتیرانی فرانسه است که یک ارتباط هفتگی بین بنادر اصلی دریای سیاه و دریای اژه – شاخه ای از دریای مدیترانه بین یونان و ترکیه- با شمال مراکش (Tangier و Casablanca) و الجزایر (Annaba) و با هدف حمایت فعالیت های تجاری بین دریای مدیترانه و دریای سیاه همراه با خدمات فیدری، فراهم خواهد کرد.

در پایان این گزارش آمده است، این خط سرویس دهی با یک ناوگان متشکل از چهار فروند شناور با ظرفیت یک هزار و ۷۰۰ TEU فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. شناورها در بنادرMalta, Casablanca, Tangier, Odessa Constanta, Ambarli, Izmir, و Annaba پهلو خواهند گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.