مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبر داد؛ افتتاح خط کشتیرانی بندرانزلی-باکو از سال آینده

 

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از افتتاح خط کشتیرانی بندرانزلی-باکو در سال آینده خبر داد.

به گزارش سی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین چراغی در مراسم تودیع و معارفه معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اهمیت بندرانزلی در بنادر شمال کشور اظهار کرد: هم اکنون در پروژه های  سرمایه گذاری بخش خصوصی بیش از ۲ هزار نفر مشغول به کار هستند و این اتفاق بسیار بزرگی است.

وی  از افتتاح خط کشتیرانی بندرانزلی-باکو در ابتدای سال آینده خبرداد و گفت: روز گذشته به همراه بخش خصوصی نشستی با استاندار و مسولان استانی داشتیم که صحبت های  خوبی در جهت حمایت از ایجاد خط مسافرت دریایی و گردشگری دریایی  مطرح شد.

محمد رضا اله یار، عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این مراسم گفت: لازمه فرآیندهای کاری در مجموعه های پویا و پیشرو، تغییر و تحولات است که موجب می شود که بتوانیم به موضوعات مختلف با رویکردهای جدید نگاه کنیم.

وی در خصوص افتتاح خط کشتیرانی بندرانزلی-باکو در در چندین ماه آینده گفت: ظرفیت و پتانسیل گردشگری مناسبی در شمال کشور موجود است و افتتاح این خط کشتیرانی ، خبر بسیار خوشی است که موجب می شود از دیگر ظرفیت های بندر در کنار فعالیت های اقتصادی و تجاری آن بهره مند شد.

اله یار با اشاره به تالاب بین المللی بندرانزلی و اهمیت زیست محیطی آن تصریح کرد: تالاب انزلی فقط برای گیلان نیست و تمام مردم کشور قلبشان برای این تالاب می تپد و سازمان بنادر نیز برای بهبود وضعیت آن با همگامی دیگر نهادها کمک می کند تا شاهد برون رفت تالاب از وضعیت نامساعد شویم.

دراین مراسم از تلاش های مهران الماسی تقدیر و نوراله عباسی به عنوان سرپرست معاونت فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان منصوب شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.