مدیرعامل شرکت کشتیرانی: بعد از برجام کشتی‌های ایرانی مانعی برای تردد ندارند

در حالی که از کشتیرانی به عنوان یکی از نمودهای بارز تاثیر برجام بر وضعیت ایران یاد می‌شود، مدیرعامل کشتیرانی در این باره می‌گوید: پس از برجام کشتی‌های ایرانی هیچ مانعی برای تردد در دنیا ندارند.

به گزارش ایسنا، محمد سعیدی در بازدیدی که امروز از جزیره صدرا و استان بوشهر داشت، ضمن تاکید بر امنیت حمل و نقل دریایی عنوان کرد: اکنون با توجه به زمانی که از لغو تحریم‌ها می‌گذرد، شناورهای ناوگان ملی خطوط منظمی به اروپا، آسیای شرقی، آفریقا، خاورمیانه و امریکای جنوبی دارند و دیگر مانعی در مسیر تردد آنها وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به عملکرد شرکت صدرا که در حوزه ساخت شناور و تجهیزات فراساحل فعال است، عنوان کرد: شرکت کشتی‌سازی صدرا مجموعه عظیمی است که امروز می‌توان آینده خوبی را در همکاری میان این شرکت و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران متصور کند. آنچه امروز می‌تواند همکاری این دو شرکت را پی ریزی کند، حمایت دولت است تا امکان ایجاد یک کارگاه عظیم دریایی در کشور به وجود بیاید.

این دیدار در حالی صورت می‌گیرد که شرکت‌های کشتیرانی صدرا اکنون پروژه ساخت سکوهای ۱۰ فاز از پارس جنوبی را در دست انجام دارد که این پروژه‌ها بیش از ۸۰ درصد از فرآیند ساخت خود را سپری کرده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.