مدیرعامل سازمان بنادر با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری: مطالبات بندری و دریایی پیگیری می‎شود

مدیرعامل سازمان بنادرو دریانوردی با اشاره به انتخابات باشکوه ریاست جمهوری گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر کشورهای بیگانه، همگان را غافلگیر کرد.

به گزارش سی نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر ، محمد سعید نژاد در بیست و هفتمین جلسه اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی که صبح امروز (سه شنبه ، ۲ خرداد ۹۶ ) در محل این سازمان برگزار شد گفت: با وجود تجربه زیاد مسئولان در انتخابات اما صفوف طولانی رای دهندگان مسئولان را غافلگیر کرد و تعداد قابل توجهی از مردم در ساعات پایانی شب امکان رای دادن نداشتند.

معاون وزیر راه و شهرسازی، ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات، گفت: با انتخاب مجدد آقای روحانی، مسئولیت های ما نیز افزایش یافته است زیرا تعهدات رییس جمهور، شخصی نیست بلکه به همه سازمان ها و ارگان ها بازمی گردد.

مدیرعامل سازمان بنادرو دریانوردی در این ارتباط  پیشنهاد کرد که یکی از اعضای اتاق فکر این سازمان به صورت داوطلب تعهدات رییس جمهور و انتظارات جامعه در حوزه دریا و بنادر را جمع بندی و در جلسه بعدی اتاق فکر ارائه و بررسی شود.

وی در پایان ضمن گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر، گفت: پیروزی ما در این روز هم از جنس انتخابات است اما در صحنه ای دیگر، به گونهای که از پیروزی نظامی مهمتر پیروزی وحدت و اتحاد یکپارچه ملت ایران برای آزادسازی خرمشهر بود. ما نیز یاد و خاطره شهدا، و ایثارگران این عرصه را گرامی می داریم.

اتاق فکر

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.