لنج‌های تجاری استان بوشهر راهی سفر می‌شوند

 

استاندار بوشهر گفت: با پیگیری‌های انجام شده مجوز سفر جدید لنج‌های تجاری استان بوشهر صادر شده و سفر جدید این لنج‌ها به بنادر کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به‌زودی ابلاغ می‌شود.

 

به گزارش سی نیوز و به نقل از ایسنا،عبدالکریم گراوند در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز سفر جدید لنج‌های تجاری استان صادر شده و نحوه سفر لنج‌های سفاری(تجاری) از بنادر استان به بنادر کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به‌زودی ابلاغ می‌شود.

وی تصریح کرد: تا اصلاح ضوابط و مقررات در حوزه ته‌لنجی، تلاش می‌شود معیشت فعالان بخش لنج‌های سفاری و تجاری دچار مشکل نشود.

استاندار بوشهر همچنین با تاکید بر توجه نظام بانکی به حوزه بازرگانی و تجارت خارجی، بیان کرد: برای تقویت بخش بازرگانی، تجارت و فعالان اقتصادی از هیچ کوششی نباید فروگذاری شود و حمایت از این حوزه امری مهم و ضروری است.

گراوند با تاکید بر برچیده شدن موانع سرمایه‌گذاری، اضافه کرد: با فعال شدن بندر آزاد صنعتی بوشهر باید زمینه سرمایه‌گذاری در آن با برچیده شدن موانع فراهم شود.

وی با قدردانی از همدلی و تعامل بخش‌های مختلف اقتصادی، بازرگانی و تجارت خارجی، خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و طرح‌های مهم کارشناسی در این حوزه انجام شده که نتیجه همدلی و هم‌افزایی بخش دولتی و خصوصی است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه کرونا بیشترین صدمه را به بخش خدمات وارد کرد، گفت: با توجه به اینکه بیش از ۶۰ درصد اقتصاد استان وابسته به بخش خدمات است در عرصه شیوع کرونا بیشترین آسیب به این بخش وارد شد که کمک به این حوزه مورد توجه ویژه قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.