لایروبی کانال اصلی بندر بوشهر به تصویب رسید

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اجرای طرح‌های لایروبی در بندر بوشهر گفت: لایروبی کانال اصلی بندر بوشهر به طول 15 کیلومتر و کانال مقابل مجتمع بندری نگین به تصویب رسیده که به‌زودی اجرا می‌شود.
به گزارش  سایت سی نیوز و به نقل از مانا، محمدرضا الهیار در بررسی اجرای طرح‌های بندری بوشهر به کارگیری راهکارهایی برای کاهش رسوب گذاری در بندرهای کشور را یکی از برنامه‌های بلند مدت این سازمان خواند و اظهار داشت: برای کاهش رسوب گذاری در بنادربرنامه‌هایی در دست اجرا است که در این زمینه با مشارکت کارشناسان داخلی و بین المللی مطالعات خوبی صورت گرفته است.
الهیاربا اشاره به وجود تجهیزات اطفا حریق در بنادر استان بوشهر، گفت: این تجهیزات با اعتبارات داخلی در ساحل ایجاد شده است، اما برای به کارگیری شناور آتش خوارها برنامه‌هایی تدوین شده که پس از تکمیل مطالعات اجرا می‌شود.
وی از اجرای طرح لایروبی کانال بندر بوشهر خبرداد و گفت: لایروبی کانال اصلی بندر بوشهر به طول 15 کیلومتر و کانال مقابل مجتمع بندری نگین به تصویب رسیده که به‌زودی اجرا می‌شود.
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رونق بندرهای کوچک تاکید کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.