فوناسبا عضو جدید خود را معرفی کرد

آپاما، یکی از اعضای فدراسیون آپاما الجزایر توانست عضویت رسمی فوناسبا را به دست آورد.

به گزارش سایت سی نیوز، فوناسبا طی نشست خود در سال 2017 که در روزهای پانزدهم تا هجدهم اکتبر در شهر دبی برگزار شد، اعلام کرد که ضمن موافقت با اعتباربخشی (استوارنامه) آپاما، این انجمن نائل به دریافت جهانی استاندارد کیفیت شده و در حال حاضر آن را تا 30 عضو از 58 عضو کشوری توسعه داده است.

استاندارد کیفیت فوناسبا تنها برچسب کیفیتی است که بر اساس تطبیق نیازها، تعهدات و مسئولیت های آژانس های کشتیرانی طراحی شده است. این استاندارد که در سال 2007 میلادی معرفی شده هم اکنون در کشورهای الجزایر، آرژانتین، استرالیا، بلژیک، برزیل، کرواسی، قبرس، دانمارک، امارات متحده عربی (دبی)، فندلاند، فرانسه، بریتانیا، یونان، مجارستان، رژیم اسرائیل، ایتالیا، ژاپن، کنیا، مالت، مکزیک، مراکش، هلند، پرو، پرتقال، اسلوونی، اسپانیاف سوئد، تونس، اروگوئه و آمریکا به اجرا درآمده است. در حال حاضر 463 انجمن شرکتی در این کشورها تحت پوشش استاندارد قرار دارند و توسط سازمان های مالکیتی کشتی مانند اینترتانکو، اینترکارگو و بیمکو حمایت می شوند.

حوزه دریای مدیترانه و خاور میانه از جمله مناطقی است که به طور خاص برای گسترش استاندارد مورد هدف قرار گرفته است. ضمن اینکه شمار دیگری از اعضای فوناسبا در این منطقه در حال شناسایی  و معرفی در آینده نزدیک هستند.  در منطقه ای دیگر نیز دو عضو انجمن در مرحله نهایی ثبت عضویت رسمی برای کسب اعتباربخشی (استوارنامه) هستند.  آقای جان ای فورد،  رئیس انجمن ضمن خوشامدگویی به آپاما برای پیوستن به استاندارد اظهار داشت که تداوم گسترش مطابق با فدراسیون نشان می دهد که انجمن فوناسبا و شرکت های عضو آن کاملا متعهد به ارائه خدمات باکیفیت به مدیران خود هستند.  آنها با پذیرش و عضویت در استاندارد، این آمادگی را دارند تا به تعهدات خود عمل کنند و اعلام دارند که شرکت های آنها به خوبی تاسیس شده و در سطح بالایی در حال ارائه خدمات حرفه ای توسط کارکنان آموزش دیده و باتجربه است. در صنعتی که استانداردهای ورودی آن پایین است، بهره مندی از تاییدیه استاندارد کیفیت فوناسبا این اطمینان را به مدیران می دهد که نیازهای آنها به سرعت و به طور موثر مورد توجه قرار بگیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.