فعالیت ها و فرآیندهای دریایی بندرامیرآباد هوشمند سازی می شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه فعالیت ها و فرآیندهای دریایی بندرامیرآباد هوشمند سازی می شود، گفت: یکی از اهداف مهم هوشمندسازی بنادر، تبدیل بندر به یک واسط بی طرف برای ارائه خدمات به فعالان بخش دریایی است.

 

به گزارش سی نیوز و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدعلی اصل سعیدی پور با بیان این مطلب اظهار داشت: آینده حمل و نقل دریایی وابسته به شناورهای هوشمندی خواهد بود که در خطوط کانتینری، فله بری و مسافری خدمات ارائه می دهند؛ براین اساس، بویه های هوشمند در آبراه ها، فرآیند لایروبی هوشمند و سایر موارد، نقش مهمی در این زمینه دارند.

وی با تأکید بر اینکه دیجیتالی شدن فعالیت های دریایی علاوه بر پویایی و سرعت انجام امور، موجب ارتقاء بهره وری می شود، گفت: مانیتورینگ لحظه ای فرآیندهای دریایی، کنترل تردد شناوها، ثبت عملیات دریایی و شناخت وضعیت جاری بندر از اهداف هوشمندسازی بندر امیرآباد است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد، دستیابی به بهره وری مناسب، کاهش دخالت نیروی انسانی و حوادث دریایی، کیفیت مطلوب و کاهش هزینه های تمام شده خدمات را از دیگر مزایایی هوشمند سازی بندر امیرآباد دانست.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.