غرق شدن لنج باری در مسیر دبی-گناوه/ ۶ خدمه نجات یافتند

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پس از آب گرفتگی یک لنج باری در فاصله سه مایلی گناوه، بلافاصله نسبت به اعزام شناورهای امداد و نجات به محل حادثه اقدام شد.

 

به گزارش سی نیوز و به نقل از ایسنا ،حجت خسروی در جمع خبرنگاران با بیان جزئیات این حادثه و عملیات نجات عنوان کرد: یک لنج باری در فاصله سه مایلی بندر گناوه دچار آب‌گرفتگی شد که شناورهای امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام شناور یدک‌کش آزادی ۳ به همراه دو فروند شناور دریابانی بوشهر افزود: با توجه به شرایط جوی، یدک‌کش آزادی قادر به امدادرسانی نبود و به پایگاه برگشت.

رئیس ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: به همین دلیل، شناور ناجی ۹ مستقر در جزیره خارگ برای اقدامات امدادرسانی به محل حادثه اعزام گردید.

خسروی با اشاره به غرق شدن این موتور لنج خاطرنشان کرد: شش خدمه این لنج توسط شناور ناجی ۹ و با کمک نیروهای دریابانی نجات یافتند.

گفتنی است این شناور دارای محموله کالای تجاری و ملوانی بود که در مسیر برگشت از دبی و در فاصله سه مایلی بندر گناوه دچار حادثه آبگرفتگی شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.