عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: کاهش نرخ بیکاری با سرمایه گذاری قطری ها در بنادر ایران

 

 

 

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:حمل و نقل کالا از طریق بنادر در کاهش نرخ بیکاری بندرنشینان، رشد تولید ناخالص داخلی، ارتقای تراز تجاری و به دنبال آن رشد مثبت اقتصادی کشور تاثیرگذار است.

به گزارش سی نیوز، مجید کیان پور در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی درخصوص تاثیر سرمایه گذاری قطری ها در بنادر ایران، افزود:سرمایه گذاری خارجی در کنار سرمایه گذاری داخلی روند سرعت توسعه بنادر کشور را شتاب بیشتری خواهد داد، بنابراین حضورهیات عالیرتبه وزارت حمل و نقل و سازمان بنادر قطر در ایران می تواند باعث توسعه همکاری های مشترک بندری و دریایی به ویژه افزایش مبادلات تجاری از طریق صادرات کالا از بنادر کشور به بنادر قطر شود.

وی با بیان اینکه تکمیل شبکه حمل و نقل کشور به ویژه حمل و نقل از طریق بنادر و دریا بسیار ضرورت دارد، تصریح کرد:هر چه سرمایه گذاری خارجی در بنادر کشور افزایش پیدا کند می توان به اشتغال پایدار، توسعه همه جانبه  و سرمایه گذاری مطمئن در بنادر دست یافت.

عضو کمیسیون عمران مجلس اذعان داشت: اگر بنادر کشور توسعه پیدا کند و برای ارایه خدمات به کشتی های عبوری مجهزتر شود می توان به رشد اقتصادی پایدار دست یافت.بر این اساس سیاست های توسعه ای سازمان بنادر باید مورد حمایت قرار بگیرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.