ظرفیت آب شیرین کن بندر چابهار افزایش می یابد

 

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از افزایش بیش از ۵۰ درصدی ظرفیت تولید آبشیرین کن بندر شهید بهشتی چابهار و پایداری شبکه آب بندر تا پایان نیمه اول امسال خبر داد.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایسنا عباس آذرپیکان درباره ظرفیت تولید این آبشیرین کن افزود: در حال حاضر ظرفیت تولید فعلی، روزانه ۲۲۰۰ مترمکعب می باشد که با اضافه نمودن تجهیزات جدید ظرفیت آبشیرین کن به میزان ۱۵۰۰ مترمکعب افزایش و در مجموع روزانه ۳۷۰۰ مترمکعب آب شیرین مطابق استانداردهای بهداشتی تولید میگردد.

وی اضافه کرد: عملیات مونتاژ وسل پکیج RO جهت افزایش یک واحد ۱۵۰۰ متر مکعبی، پس از ترخیص از گمرک و انتقال به کارگاه آب شیرین کن بندر طی روزهای آتی صورت می گیرد.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان مزایای حاصل از این ارتقاء را، پایداری شبکه آب در راستای اهداف پدافند غیرعامل و آبرسانی ۲۴ ساعته به تمامی سرمایه گذاران و شرکتهای مستقر در مجتمع بندری شهید بهشتی و شهید کلانتری عنوان کرد.

وی با اشاره به خرید و تامین تجهیزات مورد نیاز برای ارتقاء تولید این آبشیرین کن از ابتدای امسال خاطرنشان کرد: مراحل ترخیص اکثر قطعات انجام شده که پس از جابجایی و انتقال، عملیات نصب توسط متخصصان داخلی آغاز و پیش بینی و تلاش می شود این دستگاه تا پایان شهریور بهره برداری و در مدار قرار گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.