شرکت خدمات کشتیرانی و بازرگانی نفت عراق اعلام کرد؛ افزایش نفتکش ها برای توسعه صادرات نفت

 

شرکت خدمات کشتیرانی و بازرگانی نفت عراق (AISSOT) از افزایش شمار نفتکش ها برای توسعه صادرات نفت خام خود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سی نیوز، مدیر بخش کشتی های تانکری این شرکت اعلام کرد که به منظور افزایش میزان صادرات نفت خام، آنها قصد دارند کشتی های بیشتری را به خدمت بگیرند.

پراوین جیس وال، مدیرفروش این شرکت در این زمینه اظهار کرد:« شرکت خدمات کشتیرانی و بازرگانی عراق این امکان را دارد که ماهیانه 20 میلیون بشکه نفت خام را به مشتریانش تحویل بدهد. در حال حاضر نیز این شرکت 26میلیون بشکه نفت خام را از طریق بندر بصره به کشورهایی نظیر مصر، چین، کره جنوبی، منطقه خلیج فارس و شمال اروپا ارسال می کند.

شرکت خدمات کشتیرانی و بازرگانی نفت عراق هفت فروند کشتی از نوع VVCL  و دو واحد ذخیره سازی شناور را در اختیار دارد. این شرکت قصد دارد تا سال آینده میلادی، تعداد نفتکش ها را به 20 فروند برساند و در سال های 2020 و 2021 نیز 20 فروند دیگر به ناوگان خود بیافزاید. آنها به همین منظور با شرکت های کشتی سازی کره ای و ژاپنی به توافق رسیده اند.

کشتی های جدید همگی دارای استانداردهایی خواهند بود تا مطابق سازمان بین المللی دریانوردی میزان آلایندگی آنها در حدمجاز باشد.

شرکت خدمات کشتیرانی و بازرگانی نفت عراق در سال 2017 میلادی و با سرمایه گذاری مشترک شرکت تانکری نفتی عراق و شرکت حمل ونقل نفتی عرب تاسیس شده است.

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.