سلامت کالاهای وارداتی در بندر امام(ره) با سرعت بیشتری بررسی شود

 

رییس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سلامت کالاهای وارداتی باید توسط نهاد مربوطه با سرعت بیشتری انجام شود تا محصولات پس از ورود به بندر برای ترخیص معطل سنجش سلامت نشوند.

به گزارش سی نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام صادق مرادی در جریان بازدید از بندر امام خمینی (ره) استان و بررسی و پیگیری قضایی برای رفع مشکلات و موانع ترخیص کالاهای اساسی در این بندر بیان کرد: مهلت یک هفته‌ای برای بررسی مشکلات مربوط به ترخیص کالاهای اساسی باقی مانده در این بندر به مدیران و مسئولان مربوطه داده می شود تا راهکارهای لازم برای ترخیص کالا در کوتاهترین زمان ممکن را ارائه دهند.

وی گفت: مشکلات ترخیص کالا از بندر امام در حوزه‌های قانونی باید از سوی مسئولان مطرح و در مراجع بالاتر در اسرع وقت بررسی و حل و فصل شوند.

حجت الاسلام مرادی با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های اجرایی متولی در نحوه ترخیص کالا در بندر امام ادامه داد: ترک فعل مدیران مربوطه در انجام وظایف و تکالیف قانونی خود و همچنین سهل انگاری صاحبان کالا از عوامل مؤثر در عدم ترخیص به موقع و انقضای تاریخ مصرف کالاهای وارداتی و ذخیره شده در بندر امام (ره) استان است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان امروز دوشنبه به همراه جمعی از مدیران استان در راستای احقاق حقوق عامه و به منظور تعیین تکلیف فوری و تسهیل فرآیند ترخیص کالاهای رسوبی و تجمیع شده به ویژه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم ، از قسمت های مختلف ایستگاه‌های تخلیه، بارگیری و انبارهای پایانه‌های غلات و کالاها اساسی بندر امام خمینی (ره) بازدید کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.