سامانه جامع مدیریت پروژه سازمان بنادر و دریانوردی بزودی به بهره برداری می رسد

سامانه جامع مدیریت پروژه (CPMS) سازمان بنادر و دریانوردی طی مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت عامل این سازمان معرفی و فعال می شود.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر با اعلام این خبر و تأکید بر اینکه سامانه جامع مدیریت پروژه تا پایان مرداد ماه در کلیه بنادر در شمال و جنوب کشور به بهره برداری می رسد، گفت : این سامانه تلفیقی از سامانه صورت وضعیت الکترونیکی و کنترل پروژه بر مبنای دستاوردهای سامانه کنترل پروژه (PMIS) است.

نورالدین علی آبادی با اشاره به رویکرد سیستمی در اجرای مقررات و دستورالعمل های کلان دولت و تأکید هیأت عامل سازمان بنادر درخصوص شفاف سازی و الکترونیکی سازی صورت وضعیت شرکت های مشاور و پیمانکار با سازمان بنادر، اظهار داشت : سامانه CPMS با عنایت به مفاد بندهای پ و ج ماده ۶۷ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه کشور مبنی ضرورت الکترونیکی نمودن کلیه فرایندهای اجرایی و خدماتی و نیز با هدف اصالت بخشیدن به اسناد الکترونیکی از جمله اسناد مالی و حذف اسناد کاغذی، در سازمان بنادر ایجاد شد.

همایش معرفی و راه اندازی سامانه جامع مدیریت پروژه (CPMS) با حضور نمایندگان پیمانکار، مشاور و کارفرما و با تبیین چشم انداز و برنامه های اجرایی این سامانه در سالن اجتماعات سازمان بنادر برگزار می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.